.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران تغيير كرد/ آیا مازندران تبعیدگاه مدیران خسته و ناكارآمد است؟
استاندار مازندران تغيير كرد و نوری وزير بركنار شده دولت، سكان استانداري را بر عهده گرفت. نوری که برخلاف اسمش اهل نور مازندران نیست و سوال این است آیا مازندران تبعیدگاه مدیران خسته و کارنابلد است؟.
استاندار مازندران تغيير كرد/ آیا مازندران تبعیدگاه مدیران خسته و ناكارآمد است؟

شمال نیوز: استاندار مازندران تغيير كرد و نوری وزير بركنار شده دولت، سكان استانداري را بر عهده گرفت. نوری که برخلاف اسمش اهل نور مازندران نیست و سوال این است آیا مازندران تبعیدگاه مدیران خسته و کارنابلد است؟.

 

در جلسه عصر یکشنبه هيئت دولت يوسف نوري بعنوان استاندار مازندران انتخاب شد.

 

نوری برخلاف اسمش اهل نور مازندران نیست بلکه وی زاده ایلام است.

 

وی تنها در ابتدای دولت سیزدهم به مدت 16 ماه (آذر 1400 تا فروردین 1401) وزیر آموزش پرورش شد و به دلیل ضعف عملکرد در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان مجبور به استعفاء شد.

 

در زمان پرداخت حقوق و عیدی معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش در حساسترین روزهای آغازین دولت سیزدهم اصلا در داخل کشور نبود.

 

نوری بعنوان وزیر آموزش و پرورش در شرایطی که موضوع رتبه‌بندی معلمان پس از 10 سال تأخیر در دولت سیزدهم وارد فاز عملیاتی شد و بیش از 40 هزار میلیارد تومان برای اجرای آن اختصاص یافت، باید آنرا به خوبی اجرا می کرد اما وی در زمان اجرای این قانون اصلا ایران نبود و سوء‌مدیریت وی منجر به نارضایتی گسترده فرهنگیان شد.

 

پیرو این اتفاق تلخ، رئیس‌جمهور به مسئله ورود کرد و به معاون اوّل دستور داد که موضوع را بدون اغماض بررسی و مقصّر ماجرا را شناسایی و معرفی کند. معاون اول پس از بررسی به رئیس‌جمهور گزارش داد که مقصر اصلی در این زمینه وزارت آموزش و پرورش بوده است.

 

همچنین کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی گزارشی در صحن علنی در روز سه‌شنبه 15 فروردین، از سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش به عنوان مقصران تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان یاد کرد و خواستار استعفای سایر مسببان این اتفاق شد.

 

متعاقب این اتفاقات نوری مجبور به استعفا شد.

 

سوابق وی قبل از وزارت آموزش و پرورش تنها عضویت در پتروشیمی جهرم و شرکت مهد امید آرین بود.

 

حال وی که به دلیل ضعف عملکرد از وزارت آموزش پرورش در واقع برکنار شد و هیچ شناختی از ظرفیت های استان مازندران ندارد، چگونه می خواهد استان مازندران با قابلیت ها و ظرفیت های مختلف را مدیریت کند.

 

سوال مازنی ها از رئیس جمهور و از خود نوری که حتی با زبان محلی استان آشنائی ندارد، این است که مگر مازندران تبعیدگاه مدیران خسته و ناكارآمد است که مدیران غیر بومی را به این استان می فرستند؟.عجیب تر سکوت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است که استان شان را دولت تبعیدگاه مدیران ناکارآمد  کرده اما آنها فقط نظاره گر شدند./بولتن


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

برنتی 3 ارديبهشت 1403
خدا بخیر کند کسی که در وزارت آموزش و پرورش عملکرد خوبی نداشت در استان مازندران چه کاری میتواند بکند .
نمایندگان مازندران اتحاد ندارید حداقل برای بهبود حال حاضر استان اتحاد داشته باشید نمایندگان محترم شما باید برای مازندران جهانی فکر کنید نه فقط حوزه انتخابیه
نا شناس 3 ارديبهشت 1403
تصمیماتی که کودکان در مهدکودک ها می گیرند به مراتب بهتر ازتصمیمات این دولت است.
حمید 3 ارديبهشت 1403
با سلام شمال نیوز رد صلاحیتت نکنن یه وقتی!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.